• CIMB Clicks
  • Maybank2u
  • RHBNow
  • Majlis Iftar Perdana

    7 Jun           Tahniah kepada Kelab PETANDA Gerik dan Kelab Kebajikan dan Sukan Majlis Daerah Gerik diatas penganjuran Iftar Perdana . Majlis ini julung-julung kalinya diadakan melibatkan PDT Hulu Perak dan Majlis Daerah Gerik ini dilangsungkan di Dewan Serbaguna Majlis Daerah Gerik. Pada majlis yang sama,COM_CONTENT_READ_MORE_TITLE
Carian untuk:
Cari Hanya:
Jumlah: 14 keputusan dijumpai

Prestasi Piagam Pelanggan Bulan Mac 2018 - April 2018

...      PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN    1 Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja;   ...

Prestasi Piagam Pelanggan Nov 2017 - Dis 2017

...      PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN    1  Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja;   ...

Bulan Mei 2017 - Jun 2017

...        PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN     1   Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari ...

Bulan Mac - April 2017  

...      PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN     1   Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari ...

Selamat Bersara

16 Januari     -     Bahagian Khidmat Pengurusan telah mengadakan jamuan perpisahan kepada Encik Razak Bin  Abdul Kadir yang telah tamat perkhidmatan pada 31 Disember lalu. Beliau yang berkhidmat sebagai ...

Bulan Ogos 2016 - September 2016

Prestasi piagam pelanggan dikemaskini setiap 2 bulan Bulan Oktober - November 2016 akan dikemaskini pada bulan Disember Bahagian Khidmat Pengurusan   Bil. Piagam Pelanggan Perlaksanaan ...

Piagam Pelanggan 2015

Anda adalah pelanggan kami, kami akan berusaha memberi perkhidmatan yang adil, mesra dan segera kepada anda. Kami berjanji akan memberikan perkhidmatan seperti berikut: BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN Setiap ...

Audit Dokumentasi SSR PDT Hulu Perak

4 Mei 2016 – Audit Dokumentasi SSR PDT Hulu Perak Oleh Badan Penasihat telah dilaksanakan di Bilik Mesyuarat Bahagian Khidmat Pengurusan. Encik Mohd Amzari bin Mohd Arzami iaitu Ketua Penolong Pegawai ...

Perhimpunan Pagi & Jamuan Hari Raya

... dengan juadah yang di sediakan di gerai. Gerai yang turut serta terdiri darpada Unit Pembangunan Luar Bandar, Bahagian Khidmat Pengurusan, Unit Tanah dan Unit Teknikal  Antara hidangan yang disediakan ...

Bulan Jun 2017 - Julai 2017

Prestasi piagam pelanggan dikemaskini setiap 2 bulan Bulan Ogos - September 2016 akan dikemaskini pada bulan Oktober Bahagian Khidmat Pengurusan   Bil. Piagam Pelanggan Perlaksanaan ...

Bahagian Khidmat Pengurusan

Unit Pentadbiran dan Kewangan Aktiviti : Pengurusan Sumber Manusia Pengurusan Perkhidmatan Memproses Permohonan Lesen Pengurusan Kenderaan Pejabat Memproses permohonan kuarters Pengurusan ...

Kursus Penyembelihan

Bahagian Khidmat Pengurusan dengan kerjasama Kolej Komuniti Gerik telah menganjurkan kursus sembelihan kepada kakitangan PDT Hulu Perak. Kursus diadakan pada 24 Jun lalu bertempat di perkarangan gelanggang ...

Piagam Pelanggan

BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN   Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja; Memproses permohonan dan mengeluarkan lesen minuman keras bagi tempoh enam ...

Pendapat Anda


Adakah anda berpuas hati dengan kualiti layanan pelanggan di kaunter Pejabat Daerah & Tanah Hulu Perak, Gerik

Media Ikon

Facebook Jabatan Twitter Jabatan RSS Feed Kod QR
W3C Google Map Google Street View  Mobile  

Waktu Operasi


Kaunter Hasil, Pendaftaran & RPA

Isnin - Khamis
8.15 Pagi - 12.15 Tengahari
2.15 Petang - 4.30 Petang

Jumaat
8.15 Pagi - 12.00 Tengahari
3.00 Petang - 4.30 Petang



Hubungi Kami


Pejabat Daerah dan Tanah Hulu Perak,Gerik,

Jalan Sultan Yussoff,
33300 Gerik, Perak.

Emel : pdtgerik[at]perak[dot]gov[dot]my

Tel : 05-7911963
Fax : 05-7921049

Offcanvas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.