• Maybank2u
  • RHBNow
  • CIMB Clicks
  • Program Pegawai Daerah Bersama Komuniti Hulu Perak

    13 April        Program Pegawai Daerah bersama Komuniti telah  dirasmikan oleh YB Setiausaha Kerajaan Negeri Perak, Tuan Haji Zainal Azman Bin Abu Seman di Dewan Sebaguna Majlis Daerah Gerik. Program ini dihadiriCOM_CONTENT_READ_MORE_TITLE
Pengumuman::
<>     : Tiada pengumuman terkini    <>
Carian untuk:
Cari Hanya:
Jumlah: 10 keputusan dijumpai

Prestasi Piagam Pelanggan Bulan Oktober 2018 - Desember 2018

...      PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN    1 Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja;   ...

Prestasi Piagam Pelanggan Nov 2017 - Dis 2017

...      PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN    1  Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja;   ...

Bulan Mei 2017 - Jun 2017

...        PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN     1   Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari ...

Bulan Mac - April 2017  

...      PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN     1   Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari ...

Bahagian Khidmat Pengurusan

Unit Pentadbiran dan Kewangan Aktiviti : Pengurusan Sumber Manusia Pengurusan Perkhidmatan Memproses Permohonan Lesen Pengurusan Kenderaan Pejabat Memproses permohonan kuarters Pengurusan ...

Piagam Pelanggan

BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN   Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja; Memproses permohonan dan mengeluarkan lesen minuman keras bagi tempoh enam ...

Bulan Ogos 2016 - September 2016

Prestasi piagam pelanggan dikemaskini setiap 2 bulan Bulan Oktober - November 2016 akan dikemaskini pada bulan Disember Bahagian Khidmat Pengurusan   Bil. Piagam Pelanggan Perlaksanaan ...

Piagam Pelanggan 2015

Anda adalah pelanggan kami, kami akan berusaha memberi perkhidmatan yang adil, mesra dan segera kepada anda. Kami berjanji akan memberikan perkhidmatan seperti berikut: BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN Setiap ...

Bulan Jun 2017 - Julai 2017

Prestasi piagam pelanggan dikemaskini setiap 2 bulan Bulan Ogos - September 2016 akan dikemaskini pada bulan Oktober Bahagian Khidmat Pengurusan   Bil. Piagam Pelanggan Perlaksanaan ...

Pendapat Anda


Adakah anda berpuas hati dengan kualiti layanan pelanggan di kaunter Pejabat Daerah & Tanah Hulu Perak, Gerik

Media Ikon

Facebook Jabatan Twitter Jabatan RSS Feed Kod QR
W3C Google Map Google Street View Mobile

Waktu Operasi


Kaunter Hasil, Pendaftaran & RPA

Isnin - Khamis
8.15 Pagi - 12.15 Tengahari
2.15 Petang - 4.30 Petang

Jumaat
8.15 Pagi - 12.00 Tengahari
3.00 Petang - 4.30 Petang



Hubungi Kami


Pejabat Daerah dan Tanah Hulu Perak,Gerik,

Jalan Sultan Yussoff,
33300 Gerik, Perak.

Emel : pdtgerik[at]perak[dot]gov[dot]my

Tel : 05-7911963
Fax : 05-7921049

Offcanvas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.