• Maybank2u
  • RHBNow
  • CIMB Clicks
  • Tazkirah Ramadhan 2019

    17 Mei         Kelab PETANDA telah menganjurkan tazkirah sempena bulan Ramdhan yang disampaikan oleh Ustaz Hj Azhar Bin Ahmad, Pegawai Tadbir Agama Daerah Lenggong.  Tazkirah berkisar tentang amalan-amalan sunat yang boleh di lakukan semasa di bulan Ramadhan serta tips kebahgiaan dalam rumah tangga. Diharapkan ilmu yang di curahkan dapat dimanfaatkan oleh kakitangan yang hadir ke tazkirah tersebut.

Carian untuk:
Cari Hanya:
Jumlah: 10 keputusan dijumpai

Prestasi Piagam Pelanggan Bulan Mac - April 2019

...      PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN    1 Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja;   ...

Prestasi Piagam Pelanggan Nov 2017 - Dis 2017

...      PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN    1  Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja;   ...

Bulan Mei 2017 - Jun 2017

...        PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN     1   Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari ...

Bulan Mac - April 2017  

...      PENCAPAIAN (%)       BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN     1   Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari ...

Bahagian Khidmat Pengurusan

Unit Pentadbiran dan Kewangan Aktiviti : Pengurusan Sumber Manusia Pengurusan Perkhidmatan Memproses Permohonan Lesen Pengurusan Kenderaan Pejabat Memproses permohonan kuarters Pengurusan ...

Piagam Pelanggan

BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN   Memastikan aduan awam yang diterima diberi maklumbalas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja; Memproses permohonan dan mengeluarkan lesen minuman keras bagi tempoh enam ...

Bulan Ogos 2016 - September 2016

Prestasi piagam pelanggan dikemaskini setiap 2 bulan Bulan Oktober - November 2016 akan dikemaskini pada bulan Disember Bahagian Khidmat Pengurusan   Bil. Piagam Pelanggan Perlaksanaan ...

Piagam Pelanggan 2015

Anda adalah pelanggan kami, kami akan berusaha memberi perkhidmatan yang adil, mesra dan segera kepada anda. Kami berjanji akan memberikan perkhidmatan seperti berikut: BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN Setiap ...

Bulan Jun 2017 - Julai 2017

Prestasi piagam pelanggan dikemaskini setiap 2 bulan Bulan Ogos - September 2016 akan dikemaskini pada bulan Oktober Bahagian Khidmat Pengurusan   Bil. Piagam Pelanggan Perlaksanaan ...

Media Ikon

Facebook Jabatan Twitter Jabatan RSS Feed Kod QR
W3C Google Map Google Street View Mobile

Waktu Operasi


Kaunter Hasil, Pendaftaran & RPA

Isnin - Khamis
8.15 Pagi - 12.15 Tengahari
2.15 Petang - 4.30 Petang

Jumaat
8.15 Pagi - 12.00 Tengahari
3.00 Petang - 4.30 Petang



Hubungi Kami


Pejabat Daerah dan Tanah Hulu Perak,Gerik,

Jalan Sultan Yussoff,
33300 Gerik, Perak.

Emel : pdtgerik[at]perak[dot]gov[dot]my

Tel : 05-7911963
Fax : 05-7921049

Offcanvas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.